مشاوره تخصصی مهاجرت

با ما بصورت تخصصی مهاجرت کنید.

با ما بصورت تخصصی مهاجرت کنید

راه رسیدن به رویای مهاجرت از آنچه که در سر دارید، راحت‌تر است. کافیست بهترین و مناسب ترین مسیر پیش رو را انتخاب کنید. همین امروز برای مهاجرت آگاهانه با تیم کامبیز رحمانی، اقدام کنید و بهترین تجربه‌ی زیسته خود را رقم بزنید.

مهاجرت تحصیلی

در کشور دیگر تحصیل کنید، با فرهنگ و زبان ملیت های مختلف آشنا شوید و آینده‌ی شغلی‌ خود را تضمین کنید. مهاجرت تحصیلی به راحتی امکان پذیر است اگر مقصدتان را هوشمندانه انتخاب کنید. قرار نیست تا آخر عمر شما مشغول به تحصیل باشید و تحصیل میتواند پلی باشد که رسیدن به شغل رویایی‌تان را زودتر محقق میکند.

مهاجرت سرمایه گذاری

اگر به دنبال برنامه بلند مدت برای خود یا خانواده‌تان هستید که اقامت دوگانه یا چندگانه کشورهای مختلف را کسب کنید و یا اگر میخواهید کسب و کار فعلی‌تان را در کشورهای دیگر توسعه دهید و ایده‌تان را با جهان به اشتراک بگذارید، گزینه سرمایه گذاری، مخصوص شماست.

مهاجرت کاری

اگر در کشور فعلی‌تان مسیر شغلی مناسب خود را هنوز پیدا نکردید، می‌توانید با انتخاب هوشمندانه، حرفه مورد علاقه خود را در کشور جدیدی دنبال کنید و ضمن انتخاب کشور مناسب، آبنده شغلی خود را هم تضمین کنید. پیدا کردن کار و کارفرمای مناسب، را میتوانید به ما بسپارید.

مراحل مشاوره تخصصی

1 . مرحله اول

جلسه مشاوره با مشاور ارشد مجموعه و پاسخگویی به سوالات اولیه و و ترسیم مسیرهای پیش رو

2 . مرحله دوم

جلسه مشاوره با استاد رحمانی و تیم مشاوره:
- ارائه بهترین راهکارهای اجرایی جهت مهاجرت برای متقاضی.
- پاسخگویی به تمامی سوالات متقاضی در زمینه‌ی روشهای مهاجرتی و کشورهای مناسب مخصوص متقاضی.
- جمع بندی و ارائه بهترین روشهای مهاجرت.

3 . مرحله سوم

مشاوره نهایی با مشاورین ارشد مجموعه و پاسخگویی به سوالات احتمالی متقاضی و نتیجه گیری کلی